torek, 25. november 2014

Za malo princesko...

Jah, moj blog spet sameva :) Preprosto ne najdem časa bi bil dober izgovor, kajne? :) Ker pa sem na Craftalnici videla nov izziv, v zadnjem času pa štorklje dojenčke okrog mene raznašajo z neverjetno vnemo, sem brez težav našla material za prijavo na 121. izziv. Ker sem ravno začela raziskovati novo obliko voščilnic in je bila prav ta otvoritvena, ji podarjam 5 minut slave. Glede na to, da me je namučila z vsemi črkami, številkami in šablonicami (iz trgovinice Mavelu, seveda :)) si tega sicer mogoče niti ne zasluži, a je odtehtal odziv očka in mamice male princeske :). Ker pa je trenutno moja miza poooolna in se na njej nekje v materialu utaplja nedokončana voščilnica in računalnik s težavo išče svoj prostor, naj bo to zaenkrat vse. :)


Lep ustvarjalni pozdravček!

4 komentarji:

  1. Lepo, da si se nam spet pridružila :-))
    Lepa je tvoja zgibana voščilnica!
    Hvala, ker se igraš z nami v "dojenčkastem" izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si sestavila in okrasila čestitko.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 121. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super projekt! Zelo lepo si izdelala voščilnico malo drugačne oblike. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si jo sestavila in verjamem, da sta bila očka in mamica navdušena.
    Hvala, da si se nam pridružila v 121. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši