petek, 13. junij 2014

Izdelajmo škatlico...

Tale izziv mi je pa čisto pisan na kožo. Škatlice so me namreč popolnoma zasvojile in so krive za to, da zadnje čase ustvarjam več, kot sem kdajkoli prej :)...in zato punce iz ustvarjalnega tima Craft-alnice  HVALA :)
Tale je nastala za malo krščenko in tokrat je bila izbira barve na strani naročnice (moja malenkost pa seveda navdušena)...roza je pač roza :))
Prijavljam jo na 110. izziv Craft-alnice.


 
Lep ustvarjalni pozdravček in hvala za obisk, do naslednjič pa tole:
 
Karkoli že počneš, počni to strastno!
 

6 komentarjev:

  1. Zelo, zelo lepa škatlica. Čisto po mojem okusu, roza z veliko perlic.
    Hvala, da si z nami in srečno pri 110. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa škatlica v nežnih barvah. Prava za punčko :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa nežna in z ljubeznijo narejena škatlica
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je in nežna in všeč mi je celotna postavitev!
    Lepo si jo okrasila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši