sobota, 24. november 2012

Sivkasta rozika...

Tokrat mi je voščilnico uspelo dokončati celo kmalu po začetku izziva (le na objavo je morala revica čakati)  in to predvsem na račun barv. Roza sicer v mojem vsakdanjem življenju ne igra pomembne vloge, jo pa zato veliko intenzivnejše pri ustvarjanju. V mojih zalogah je rozike vedno več kot dovolj, priznam, delam krivico drugim barvam :)) Ravno se razgledujem po mojem ustvarjalnem kotičku in ugotavljam, da je povsod vse roza :)...Tole sivksto roziko prijavljam na 69.izziv CRAFT-alnice in jo postavljam vam na ogled.


Brez senčenja in pisanih vzorcev ...

 
...le roza in siva ter malce pritihotapljene bele.
 
Idej je bilo sicer še nekaj, a sem po zadnjem prilepljenem metuljčku ugotovila,
da mi je všeč točno taka kot je:)
 
Hvala za obisk pa lep pozdrav;)

4 komentarji:

  1. Luštna, rožica je čudovita. Lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, še posebij so mi všeč metuljčki, ki imajo malo dvignjena krila in izgleda kot da letajo okoli rože.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo čestitko si ustvarila ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši