torek, 6. november 2012

Preprosto - lepo...

 
Prav imate, da te blog zasvoji :)...mene sicer moj še ni, so me pa vsi ostali. Jooooj kakšni čudoviti izdelki se potikajo po vaših straneh. Priznam, grize me zavist :). Rožice, najboljlepši papirčki, supersrčkane štampiljke, izrezki...Vse bi imela :) Se tolažim, da ko bom velika, bom imela vse. Na žalost izredni študij ne gre skupaj z ustvarjanjem, sploh, če ostaneš brez dela :)...Tako da me ustvarjalne trgovinice zadnje čase ne vidijo prav veliko (šment, kako jih pogrešam) in sem prisiljena porabljati zaloge. Je pa tudi to za nekaj dobro, vsaj porabiš stvari, na katere si že zdavnaj pozabil :)
Na takle deževen dan imam čas brskati po vaših blogcih in moram vsem, res čisto vsem, ploskati za vaše zamisli - super ste :)...Me vsake toliko časa spreleti misel, kaj za vraga sploh počnem tu :) Bo potrebno izboljšati izdelke, da se bodo lahko kosali z vašimi :)...

Za konec pa še dva izmed mojih ljubših izdelkov. Sta preprosta, nič kaj zelo posebnega, ampak sem navdušena nad njima, tista, ki jih je prejela, pa še bolj...in to je bistvo mojega ustvarjanja. Izpolniti željo in narisati nasmeh:)






Lep pozdravček vsem in hvala za obisk ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar